Thailand - Färden dit

, Kl. 23:14 |
 
Den 16 juni stängde vi Österns Pärla så att all personal kunde ta semester samtidigt. Därför åkte jag, familjen och Micke och även några andra från Österns till Thailand för två veckors semester. Hade sett fram emot detta sååå länge. Att få åka utomlands tillsammans med sin kärlek för första gången och även kunna fira vår ettårsdag i Thailand var bara såå underbart. För bra för att vara sant. Vi reste i Economy Business Class vilket är snäppet över Economy och det är bara såå lyxigt, alltså ni anar inte. Maten kanske inte ser så frestande ut haha men servicen är riktigt bra. När du kommit på planet får du först lite välkomstdricka. En annan gång då jag åkte med Business Class så råkade jag ta champagne å dricka, blev lite överraskad när jag kände smaken haha. Iallafall, stolarna är såå bekväma, du kan välja sitt- och liggläge och kolla på en mycket större tv än vad Economy har. Ja och Micke fick två stolar tillsammans, vi satt alltså ensamma längst fram liksom för oss själva, supermysigt!



Kom ihåg mig?