Pretty Little Liars

, Kl. 00:36 |
 
Alltsååå är det någon serie jag fastnat för totalt så är det Pretty Little Liars, det är bara så obegripligt bra. Jag älskar allt med den, spänningen, dramat, deckarinslaget, girly-temat, ja allt. Jag kollade på Gossip Girl förut men tröttnade efter några säsonger, men det är skillnad med denna. Jag har sett 4 säsonger snart på bara någon månad? För er som INTE har sett denna serie så har ni begått ett misstag med att ha struntat i den, gör om gör rätt!

Bästa serien ever - så sjuuuukt bra!

Svar: Jaaa ellerhuuuur!!
Passara


Felicia Christensen

Pll är grymt bra, följt den ganska länge nu. Fast nu i slutet har det blivit lite tråkigt, händer inget nytt. :/ och sedan började jag kolla på Gossip Girl för ett tag sedan och fastnade direkt. Så det är liksom tvärt om med serierna hahah xD :)

Svar: Hahah men gud va kul, ja man är ju olika ;)
Passara





Kom ihåg mig?